شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

وکیل و مشاور حقوقی متخصص

۱۱۰ بازديد

موسسه حقوقی داتیکان در شهریور ۱۳۹۴ به ابتکار جمعی از نخبگان حقوقی برای نزدیک کردن خدمات حقوقی به نیازهای جامعه تاسیس شد.

 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موسسه حقوقی داتیکان، ارائه خدماتی همچون مشاوره حقوقی به صورت تلفنی و حضوری، تفکیک تخصصی وکلا بر اساس پرونده‌ها، ارائه و فروش اسناد حقوقی به منظور پاسخگویی به نیازهای روز جامعه، از فعالیت‌های این مجموعه در سال‌های اخیر بوده است.

 یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بسیاری از متقاضیان خدمات حقوقی، دریافت مشاوره حقوقی دقیق پیش از تشکیل پرونده و اقدام حقوقی است. داتیکان با ترکیبی از وکلای جوان و باتجربه متخصص و متبحر که برخی از آن‌ها رتبه‌های برتر آزمون وکالت هستند؛ این اطمینان را به مراجعین می‌دهد که مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری به وسیله افراد متخصص انجام شود و بهترین خدمات در اختیار ایشان قرار گیرد. در گروه حقوقی داتیکان، هر پرونده ابتدا در مجمع وکلای مجموعه مطرح می‌شود و پس از تعیین حوزه تخصصی، به کارگروه مشخص آن واگذار می‌گردد تا بهترین و متخصص‌ترین وکلا در آن پرونده مشغول به کار شوند.

پرتال حقوقی داتیکان، فعالیت خود را با ارائه خدمات تخصصی حقوقی در سه بخش اصلی: اخبار حقوقی، مرجع اسناد حقوقی و جستجوی وکیل و کارشناس آغاز نموده که هرکدام از این بخش‌ها دارای کارکردهای متعدد و ویژه‌ای هستند.

بخش مربوط به مرجع اسناد حقوقی، بانک نسبتاً جامعی از انواع مختلف دادخواست، شکوائیه، انواع قرارداد حقوقی، رویه قضایی و لایحه است که این اسناد را وکلا و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق در حوزه‌های مختلف تدوین کردند و کاربران سایت با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

در بخش جستجوی وکیل، امکان مشاوره آنلاین میان وکیل و متقاضیان خدمات حقوقی وجود دارد و داتیکان با نظارتی که بر عملکرد وکلا دارد، این تضمین را به مراجعه کنندگان می‌دهد که نیازهای حقوقی آنها در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین شیوه تامین شود.

در ماههای اخیر داتیکان اقدام به راه‌اندازی نخستین سایت ویدئو حقوقی کشور کرده است. این سایت که داتیکان مدیا نام دارد ، این امکان را برای تمامی جامعه حقوقی فراهم ساخته تا ویدئوهای آموزشی حقوقی خود را در سایت بارگذاری کنند و در کنار معرفی خود، امکان استفاده از محتوای آن برای کاربران نیز فراهم باشد.

از همه متقاضیان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود که جهت مشاوره حقوقی ، دریافت انواع اسناد حقوقی و قبول وکالت پرونده‌ها، با تلفن‌های مؤسسه تماس گرفته یا به سایت داتیکان www.datikan.com  مراجعه کنند.

تلفن‌های مؤسسه: ۶۶۵۷۸۲۳۲ - ۶۶۱۲۸۰۹۶-۰۲۱  

نشانی دفتر اصلی موسسه داتیکان: میدان انقلاب، ابتدای کارگر شمالی، ابتدای فرصت شیرازی، پلاک ۴، واحد۹ .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.